Wednesday 14 February 2018

Bercuti Bersama Family



 Pada cuti sem yang pertama , saya dan keluarga mengisi waktu riadah di Teluk Batik.Dengan aktiviti ini kami mendapat mengeratkan silaturahim sekeluarga . ini saat yang paling indah yang saya dapat rasa selama ni.

Mungkin tahun ni insyaallah kami akan bincang untuk bercuti ke tempat lain pulak . mungkin bukan family saya sahaja yang akan mengikuti manakala kesemua sepupu dan keluarga yang lain akan turut serta dalam pencutian kami 
. ketika pergi pecutian saya dan family saya berasa tenang untuk melepaskan luahan segalanya kepada family saya.

Tempat yang agak cantik dan ramai.Selepas itu kami sekeluarga naik bot untuk ronda ditengh laut dan ada orang yang berpengalaman mencerita segala sejarah di Teluk Batik tersebut.

No comments:

Post a Comment

Featured post

Cara Membuang Virus Kapersky

Cara Membuang Virus Kapersky Pada Jumaat yang lalu saya dan rakan kelas  dapat mempelajari satu ilmu baru iaitu cara me...

Popular Posts